ecris>concepten
Originele (cross-media) concepten
Ecris verzorgt opvallende concepten, on- en offline. Indien gewenst, verzorgt Ecris ook ontwerp, fotografie, illustraties, opmaak of online afhandeling zodat u het gehele project maar één contactpersoon hebt die alles voor u regelt. Van resultaatgerichte marketingacties en ludieke personeel wervingsacties tot didactische concepten die ook nog eens leuk zijn; Ecris bedenkt het voor u. Een paar voorbeelden:
'Het Momentum'; aandacht voor mensen met dementie
'Het Momentum' is een uniek vrijwilligersproject van Ecris, dat voorziet in een dringende behoefte aan persoonlijke aandacht voor mensen met dementie in verzorgingstehuizen. Ik heb dit initiatief opgezet vanwege persoonlijke ervaringen als mantelzorger en vanuit maatschappelijk verantwoord oogpunt als ondernemer. Ananz Zorggroep uit Geldrop is de eerste zorgpartner die 'Het Momentum' toepast, dankzij subsidie van het Oranje Fonds. Uiteraard helpt Ecris met de opstart en met de externe communicatie on- en offline. Lees hier meer over 'Het Momentum'. |
Jaarverslag OR voor St. Anna Zorggroep
Ecris mocht voor de St. Anna Zorggroep in Geldrop het complete jaarverslag voor de Ondernemingsraad (OR) verzorgen, van concept, teksten tot en met productie. Dat was een mooie opdracht van deze organisatie, die hoogwaardige en diverse zorg levert voor alle inwoners van Geldrop en omstreken. |
Werving coaches en jongeren
Jongerencoaching Eindhoven is een vrijwilligersorganisatie die jongeren helpt bij hun zoektocht naar opleiding en werk of door begeleiding op school. Ecris verzorgt de totale communicatie in- en extern, de werving van coaches en jongeren en ontwikkelde en beheert de online monitor voor rapportage. Inzet o.a.: website, E-nieuwsbrieven, folders, ambassadeurs, workshops, netwerkbijeenkomsten, filmpjes en de JCE rap 'Een coach is cool'. |
Werving leerlingen
Het Jan van Brabant College in Helmond wilde meer potentiële leerlingen trekken voor de open dagen. BNS Vormgeving vroeg Ecris mee te denken in concept en tekst. Mede dankzij ons on- en offline concept voor een ludieke open dag met cool promotiemateriaal steeg het aantal aanmeldingen van 84 naar 180. Een toename van meer dan 100%! |